askere hediye ne alınır

Yeni Başlık Gönder Cevap Gönder « Önceki başlıkSonraki başlık »
Sayfa::  1
 Yazar  Mesaj
crazzyy64
sessiz çığlığımın yankısı


Kayıt: 26.04.2006
Üye No: 57,493
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 13:30 Tek mesaj gösterimi1

selam arkadaşlar nişanlım askere gidecek ona hediye almak sitiyorum ama ne alacagım iç çamasırnı herkes alıyor ben farklı bişey almak sitoyrum ne olablir sizxce siz neler almıştınız yada beyler size neler geldi sevgilinizden nişanlınızdan hadi bi yardım edin




_________________
Aşksızlara verme öğüt, öğüdünden ala değil
Aşksız adem hayvan olur,hayvan öğütbilir değil


http://img206.imageshack.us/img206/7219/sehidimao7...ao7ko6.jpg
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
RastaRules
FAQs.in.my.mind!
TurkBoard Fan


Uzaklaştırıldı
Kayıt: 01.01.2008
Üye No: 101,557
Şehir: ÜsküdarİSTcoast
Offline


Yasaklandım

Tarih: 26 Temmuz 2009, 13:34 Tek mesaj gösterimi2

İpli bir cüzdan alın.




_________________
Kaptan Pilotunuz Şükrü konuşuyor:


"Uçak, bizimkilere selam söyle."



 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
Angel Of Hates



Kayıt: 30.05.2009
Üye No: 162,943
Gizli




Tarih: 26 Temmuz 2009, 13:36 Tek mesaj gösterimi3

valla bizim de bir arkadaş gitmişti ama ..
askere para verilir daha çok ben de öyle yapmiştim ... ama sevgili olunca işler karışık gibi biraz ...
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
efex61
Hamiş & Veledi Zurna
TurkBoard Fan


Uzaklaştırıldı
Kayıt: 21.05.2006
Üye No: 60,954
Şehir: TRABZON
Gizli


Yasaklandım

Tarih: 26 Temmuz 2009, 13:36 Tek mesaj gösterimi4

« RastaRules » demiş ki:
İpli bir cüzdan alın.


Güzel fikir (:
Her askere lazım!





_________________


KADER BİZİ 61 KENARA!

"3 istanbul takımını tutmak vakayı adiyedendir. Trabzonspor'u tutmak, orjinalliktir, başkaldırıdır, istisnadır, kalitedir. Son dönemlerde ise sabırdır, özlemdir, sineye çekmektir. En önemlisi ise sürü psikolojisine inat; ÖZGÜRLÜKTÜR."
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSNM Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
crazzyy64
sessiz çığlığımın yankısı


Kayıt: 26.04.2006
Üye No: 57,493
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 13:43 Tek mesaj gösterimi5

ipli cüzdanı var onu bende düşündüm de :Wink)




_________________
Aşksızlara verme öğüt, öğüdünden ala değil
Aşksız adem hayvan olur,hayvan öğütbilir değil


http://img206.imageshack.us/img206/7219/sehidimao7...ao7ko6.jpg
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
WolVeRinE
.. :: ..
Emektar


Kayıt: 28.05.2005
Üye No: 11,760
Şehir: İzmir
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 13:59 Tek mesaj gösterimi6

Ona vereceğiniz en güzel hediye mektuptur bence; onu mektupsuz bırakmayın. Tabi bunun yanında sürekli arayın. Hediyeden ziyade size ihtiyacı olacaktır... Wink
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
Tatli Cadi
Askin Kizi
Geyik Takımı


Kayıt: 11.06.2006
Üye No: 63,256
Şehir: Kayip Sehir...
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 14:04 Tek mesaj gösterimi7

benim esim askerken ben ona her ayrı kaldıgımız güne 1 mektup yazdım ve hergün defalarca aradım. askere hedıye lazım olmaz sadece askerde oldugu sürece ayrı bı psıkolojıye sahıp olurlar yer gelr sana kızabılr yerı geldımı orda kımseye catmaz ama sana catabılır bence sesın ckarma böyle durumlarda Çok Seviyor . gelelım hedıye konusuna geceler asker kendını yalnız hısseder bence en güzel resmınızı cerceve yaptr ve ona ver senı hep yanında hssetsın özledıgınde hep baksn bundan güzel hedye olamaz... zaten muhtemelen kısında askerlık yapacak 15 ay yapıyorsa yesıl güzel bır atkı ıyı gıder sardıkca sen gelrsın aklına...




_________________
bır kızım olana kadar benden güzelı; bır oglum olana kadar babasından özelı yok! Gülücük
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
rutin
TurkBoard Fan
TurkBoard Fan


Kayıt: 14.04.2006
Üye No: 55,893
Şehir: 312
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 14:18 Tek mesaj gösterimi8

Öncelikle şimdiden hayırlı teskereler.
Allah bi an önce kavuşturur inş. Wink
Kullanışlı bi şeyler vermek dışında sizi hatırlatıcak bi şeyler vermeli bence...
Çalınabilirlik açısından çokda değerli bi şey almayın Wink
Klasik olabilir ama her ay yollanılcak bi mektup mesela...
traş seti çok yararlı olur bence...
güzel bi kalem olabilir günlük tutma amaçlı...





_________________
Ben bedelsiz aldım aşkı avuçlarım kanarken,gökyüzünde gülümserdin ben ateşte yanarken...
AG!
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder MSNM Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
asspr!n
bitsedegitsek
TurkBoard Fan


Kayıt: 01.07.2008
Üye No: 128,499
Şehir: gurbet
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 14:46 Tek mesaj gösterimi9

Mektup yaz bu onları çok mutlu ediyor Füüü üüü üü




_________________
bu geceye biraz sabah
sabahlara yine sen lazım
söylenmemiş sözler için son kez
seviyorum seni demek lazım

asspr!n♥
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
ayhan515



Kayıt: 03.09.2005
Üye No: 27,153
Şehir: Eskişehir
Offline




Tarih: 26 Temmuz 2009, 15:48 Tek mesaj gösterimi10

mektup
pudra
yara bandı Gülücük




_________________


Mehmet Akif Ersoy'dan "Uyan">>http://www.turkboard.com/buraya-vp2094778.html#209...ml#2094778
 Kullanıcı bilgilerini göster Özel mesaj gönder Alıntıyla Cevap Gönder Başa dön 
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder Cevap Gönder 1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [Bu başlıkta 19 mesaj bulunuyor]
Sayfa::  1
« Önceki başlıkSonraki başlık »


Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız
Bu foruma eklenti dosyaları gönderemezsiniz
Bu forumdaki dosyaları indiremezsiniz
TurkBoard çerezlerini temizle